Dokument till ABK årsmöte 2022

Verksamhet och ekonomi 2021

Klubben publicerar endast verksamhetsberättelse här på hemsidan.

Vill du som medlem läsa den ekonomiska redovisningen innan årsmötet måste du ta kontakta ordförande

Daniel Näsman så skickar han dokumenten via e-post till dig.

Dokumenten kommer att finnas upptryckta vid årsmötet.

/ Styrelsen

Nr 1. Motion till årsmöte 2022

Till årsmötet har det kommit tre motioner och de presenteras här som tre olika poster. Varje post innehåller orginaltexter och bilagor, eventuella kommentarer och styrelsens yttranden.

Nr 1. Motion - Tage Carlsson

Nr 1. Bilaga - Oklarheter 2020

Nr 1. Motion - Styrelsens yttrande

Nr 2. Motion till årsmöte 2022

Nr 2. Motion - Styrelsens yttrande

Nr 3. Motion till årsmöte 2022

Nr 3. Motion - Valberedningen

Valberedningens förslag

Valberedningen har gjort sitt jobb inför årsmötet. Dock har vi inte kunnat hitta några revisorer och revisorssuppleant att välja. För att säkra upp en framtida seriös revision av klubbens verksamhet och ekonomi har valberedningen lämnat en motion till årsmötet att klubben ska ha möjlighet att anlita en extern auktoriserad revisor.